Dienstag, 18. September 2018

Diva Challenge #368

Great! What a wonderful challenge this week at the Diva's homepage: "Straight Lines". A string from straight lines, overlapped by circles. She begun this tile in 2015 but never finished it. Now it was time.

What whe would do with the straight lines? First of all i chose O (by Adele Bruno) for the circles, a pattern that was used for the birthday tile for IAST. The areas were filled with the "straight" patterns W2 and Hibred. Finally i filled the in-between with Tipple.

Nice task. Thank you, Laura.

Wow! Was für eine schöne Aufgabe gab es diese Woche bei der Diva: "Straight Lines". Ein String aus geraden Linien, überlagert von mehreren Kreisen. Das Bild hatte sie 2015 begonnen aber nie beendet und nun war es Zeit dafür.

Was wir mit den geraden Linien machen? Für die Kreise habe ich O (von Adele Bruno) gewählt, das schon bei der Geburtstagskachel für IAST benutzt wurde. Die Flächen habe ich mit den geraden Mustern W2 und Hibred gefüllt. Und die Zwischenräume habe ich dann ganz in Ruhe mit Tipple gefüllt.

Gefällt mir gut, die Aufgabe. Danke Laura.

3 Kommentare: